Magda Figurska Magda Figurska
382
BLOG

ZŁOTE USTA Salonu24

Magda Figurska Magda Figurska Rozmaitości Obserwuj notkę 91

 

    
 
Proponuję i u nas, na Salonie ogłosić konkurs Złote Usta S24.
Autorów wybieralibyśmy w trzech kategoriach: blogów czerwonych, zielonych i niebieskich.
 
 
Moje nominacje
 
W kategorii: Blog Czerwony: PIOTR ŚMIŁOWICZ
 
 
„Mam słabą pamięć i nie pamiętam, bym coś takiego mówił. A jeżeli mówiłem, widocznie miałem dostęp do tego aneksu. Ale już nie pamiętam w jaki sposób, bo mam słabą pamięć”.
 
 
 
 
W kategorii: Blog Zielony: PRZEMYSŁAW PRZYBYLSKI, rzecznik prasowy ZUS
 
 
„Państwa komentarze. One dają mi wiarę, że moja misja ma sens, i siłę by iść tą kamienistą ścieżką”.
 
 
W kategorii:  Blog Niebieski:CEZARY KRZYSZTOPA:
 
 
„I tylko jedno trzyma mnie przy życiu. Kiedy wychodzę w dresie do lasu pobiegać i przy okazji pokazać zimie wielkiego gorącego wała”.
 
 
 
 
Proszę o nominacje z podaniem linku.
 

Proponuję oryginalne danie: SŁOWA W SOSIE OSTRO-GORZKIM,produkt ciężko strawny i kaloryczny, okraszony szczyptą humoru i odrobiną ironii. ================================================= Sprzedaż: www.polskaksiegarnianarodowa.pl, United Express, Warszawa, ul. Marii Konopnickiej 6 lok 227, Tel. 502 202 900

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości